تهران - یوسف آباد
09122014805

چوب روسی ساسنا بیشتر بشناسید

چوب روسی ساسنا بیشتر بشناسید

معرفی چوب روسی ساسنا

چوب روسی ساسنا یک نوع محصول وارداتی از روسیه است که بسیار مقاوم و زیبا می‌باشد و از درختان کاج در شرایط محیطی خاص به دست می‌آید. در زمینه و صنایع مختلف مانند قایق سازی، کاغذ، کفپوش، الیاف، مبلمان و غیره می‌توان از آن استفاده کرد.

روسیه دارای درختان بسیار زیادی است و منبع غنی این چوب محسوب می‌شود به همین دلیل به صورت عمده و کلی آن را به سایر کشورها از جمله ایران صادر می‌کند. صادرات آن بسیار پر رونق بوده و از نظر اقتصادی یک قطب مثبت برای روسیه محسوب می‌شود. این چوب به عنوان یک محصول بسیار با کیفیت در کل جهان شناخته شده است و مورد توجه صنعتکاران قرار دارد.

چوب ساسنا تجدید پذیر بوده و دوستدار طبیعت می‌باشد به همین دلیل مورد پسند و استفاده افراد زیادی قرار گرفته است و اولویت اول آن‌ها در انتخاب می‌باشد. همچنین چوب ساسنا نوعی چوب حرارت دیده است که بر اثر گرما، املاح و مواد اضافی مانند صمغ و آفت از آن خارج شده‌اند، بافت‌های زنده غیرفعال می‌شوند و این امر سبب مقاومت و استحکام بیشتر می‌شود.

انواع چوب روسی ساسنا صورت گرید یک، دو و سه وجود دارد که هر کدام مشخصات خاص خود را دارند نوع اول بسیار خوش نقش است و گرید زنده دارد. ساسنا با گرید دو با گره‌های مرده همراه است، نوع سوم گره‌های بزرگ و سوخته داشته که هر یک زیبایی و کاربردی خاص دارند.

 

شرکت بازرگانی داتیس البرز برترین واردکننده چوب روسی در ایران می باشد.

 

خرید چوب روسی ساسنا

قیمت چوب سانسا

تاکنون متوجه شدیم که چوب روسی ساسنا یک محصول باکیفیت و پرکاربرد است که در صنایع متعدد به سهولت می‌توان از آن استفاده کرد.

قیمت چوب سانسا تحت تاثیر عوامل مختلفی در نوسان و تغییر است که یکی از آن‌ها ابعاد می‌باشد مسلما برای خرید چوب روسی در بندر انزلی این محصول با ابعاد بزرگتر باید هزینه بیشتری پرداخت کرد و گران تر خواهند بود.

این چوب به شکل‌های الوار، قرنیز، پالت و غیره عرضه می‌شود که هر کدام قیمت خاص خود را دارند و با توجه به نوع کاربرد باید مناسب‌ترین مدل را انتخاب کرد.

میزان خرید یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت است خرید کلی و عمده نسبت به جزیی، ارزان تر و مقرون به صرفه‌تر می‌باشد و به طور معمول برای ساختمان سازی این چوب به صورت عمده تهیه می‌شود.

چون چوب ساسنا یک محصول وارداتی است از این رو، هزینه گمرک و ترخیص کالا نیز به آن افزوده می‌شود و در کشورهای دیگر با قیمت بالاتر نسبت به روسیه عرضه می‌شود.

چوب روسی سانسا نسبت به سایر محصولات گران قیمت تر است چون از نظر کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار داشته و طول عمر زیادی دارد.

شرکت‌ بازرگانی داتیس البرز این چوب را وارد می‌کنند که برای خرید دو راه وجود دارد یا حضوری مراجعه نمایید و یا آنلاین سفارش خود را ثبت کنید که در این صورت با پرداخت هزینه، می‌توانید درب محل تحویل بگیرید و از کیفیت و زیبایی آن بهره‌مند شوید.

قیمت آن تحت تاثیر فاکتور‌های مختلف تغییر می‌کند و ثابت نیست که برای اطلاع از قیمت روز آن، می‌توان به سایت های معتبر مراجعه کرد.

چوب روسی ساسنا همان طور که بیان کردیم یکی از بهترین و مرغوب ترین انواع چوب وارداتی است که با خاصیت شکل و رنگ پذیری در زمینه های مختلف و ساخت وسایل گوناگون می‌توان از آن استفاده کرد.

جهت دریافت قیمت روز چوب روسی میتوانید با کارشناسان ما با واحد فروش تهران 09122014805 در تماس باشید.

 

 

قیمت چوب روسی ساسنا

 

کاربرد های چوب سانسا

در قسمت‌های قبل با چوب روسی ساسنا و مشخصات آن آشنا شدیم در ادامه قصد بررسی و بیان کاربرد چوب سانسا را داریم از این رو، برای اطلاعات بیشتر ما را همراهی کنید.

این چوب مقاومت و استحکام زیادی دارد به همین جهت برای کفپوش و دیوارپوش بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و زیبایی خاصی نیز به محیط می‌بخشد. یکی دیگر از کاربردهای اصلی این چوب، استفاده در تولید انواع مختلف مبل و میز است چون بافت نرمی دارد، به راحتی می‌توان آن را برش داد و به اشکال مختلف تبدیل کرد.

آن خاصیت ضد رطوبت دارد به همین جهت در ساخت قایق و وسایل ماهیگیری نیز بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. نمای بیرون ساختمان و ساخت آلاچیق یکی دیگر از کاربردهای اصلی این چوب است که چوب ساسنا در این مورد بسیار پرطرفدار می‌باشد.

به دلیل دارا بودن خاصیت کشسانی و سبکی در ساخت انواع مختلف اسکلت‌های چوبی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساسنا را به راحتی در ابعاد و سایز مختلف می‌توان برش زد به همین دلیل یکی از مصالح پر کاربرد در ساخت درب و پنجره چوبی به شمار می‌آید.

از دیگر کاربردهای این محصول می‌توان به الیاف و کناف سازی اشاره کرد که در صنعت شیمیایی از آن بهره‌مند هستند. در واقع این چوب جزء واردات اصلی بسیاری از کشورها به شمار می‌آید و در زمینه های مختلف می‌توان از آن استفاده کرد.

 

کاربرد های چوب روسی ساسنا

 

ویژگی های چوب سانسا

چوب روسی ساسنا یکی از پرکاربردترین انواع چوب‌ها می‌باشد که ویژگی‌های شاخص و ممتازی دارد که در ادامه بیان می‌کنیم. یکی از مشحضات چوب روسی ساسنا وزن سبک آن است به همین دلیل حمل و نقل و جابه‌جایی آن راحت تر انجام می‌شود و از این جهت بسیار پرطرفدار می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های این محصول، قدرت رنگ پذیری آن است چوب ساسنا رنگ روشن سفید یا کرم دارد از این رو، با توجه به نوع کاربرد و سلیقه خود می‌توان آن را رنگ آمیزی کرد. این چوب بافت نرم و سبکی دارد به سهولت می‌توان آن را برش داد و به اشکال مختلف تبدیل کرد، این یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد محسوب می‌شود.

مشخصه دیگری که می‌توان برای این چوب عنوان کرد، خاصیت چکش خواری است که این امر به سهولت انجام می‌شود، کار با آن بسیار راحت است و در ساخت و ساز اهمیت زیادی دارد. منبت کاری بر روی آن نیز به سهولت انجام می‌شود و می‌توان محصولات بسیار زیبایی را با آن خلق کرد و برای دکوراسیون مورد استفاده قرار داد.

دوام و مقاومت زیاد یکی دیگر از ویژگی‌های بارز این چوب است در واقع برای مدت‌های طولانی می‌توان از آن استفاده کرد بدون اینکه دچار آسیب یا پوسیدگی شود. به دلیل اینکه آن، نوعی چوب حرارت دیده است امکان تاب و ترک برداشتن بسیار کم و محدود است و سطح نسبتا صاف و یکنواختی دارد که مشخصه مهمی برای این چوب به شمار می‌آید.

 

واردات چوب روسی ساسنا

 

واردات چوب روسی ساسنا

واردات چوب روسی ساسنا به معنای وارد کردن این نوع چوب از مناطقی مانند سیبری در روسیه به دیگر کشورها است. این واردات به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد چوب ساسنا و کاربردهای متنوع آن در صنایع مختلف صورت می‌گیرد.
چوب ساسنا به دلیل رشد در مناطق سیبری روسیه به میزان قابل توجهی تولید می‌شود. این مناطق دارای جنگل‌های گسترده‌ای هستند که درختان ساسنا را تامین می‌کنند.

چوب ساسنا به دلیل مقاومت طبیعی در برابر فرسایش، زیبایی بافت طبیعی و مقاومت در برابر شرایط جوی متفاوت، جذابیت زیادی دارد. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که در صنایع ساختمانی، مبلمان‌سازی، دکوراسیون داخلی و سایر کاربردها مورد استفاده قرار گیرد.
چوب ساسنا می‌تواند در پروژه‌های مختلف مانند ساخت و ساز، ساخت نما، کفپوش، مبلمان، پله‌ها، درب‌ها، تراس‌ها و غیره مورد استفاده قرار گیرد.

درختان ساسنا معمولاً در جنگل‌های طبیعی روسیه برداشت می‌شوند و توجه به مدیریت پایدار منابع جنگلی از جمله ملاحظات مهم در این حوزه است تا منابع طبیعی برای آینده حفظ شود. توجه به مسائل محیط ‌زیست و حفاظت از منابع جنگلی مهم است. انتخاب تأمین‌کنندگانی که به مدیریت پایدار منابع اهمیت می‌دهند و چوب‌های خود را از منابع قانونی و پایدار تامین می‌کنند، اهمیت دارد.

در نهایت، واردات چوب روسی ساسنا از منابع معتبر و مدیریت پایدار جنگلی، به عنوان یک منبع مهم و با ارزش برای صنایع مختلف ساختمانی و تزئینی مورد توجه قرار می‌گیرد. همچنین، اطمینان از کیفیت، مدیریت منابع جنگلی و پایداری تأمین‌کنندگان مهمی در انتخاب منابع وارداتی است.

 

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *